Pluggdaags

Orienteringen gick bra! Jag sprang med Elina, Gabbi & Simon. vi tog 16 kontroller (alla) i okänd terräng på 1 tim & 13 minuter, alltså halva tiden. =)

När vi var klara badade jag, Elina & Simon i Åsasjön som låg precis där vi orienterade. Jag badade i Bh & Victors shorts, det var knappt kallt! Bara sen när man kom upp.. Hahah.. Sen tog vi bussen hem och nu har jag precis duschat. Nu väntar PLUGG. Ska ta på mej mjukiskläder och göra iordning te och sen sätta mej i sängen och börja plugga. Ska ha på radion också, inte tvn utan radion!!

Jag har jävligt mycket att plugga idag så jag har fixat ihop ett schema:

  • 17.00-17.30: Göra klart min svenskaberättelse
  • 17-30-18.00: Plugga till so provet imon
  • 18.00-18.15: Svara på några so frågor
  • 18.15-18.45: Plugga till tyskaprovet imon. (Kan typ allt redan)

Kan jag gå efter det så kommer det gå galant ;)
Ska be mamma köpa mcdonaldsmat till mej sen också som jag kan äta till idol klockan åtta ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0