Pluggdags!!

Hej, nu är jag hemma från Harrys och fyfan vad nice.. Mer än så kan jag inte säga förren ikväll :D

Nu ska jag iväg till Jullan och så ska vi plugga tillsammans. Det är ju mycket roligare att plugga tillsammans :) Ska ta med mej skolkatalogen också så Jullan kan få sig ett litet gott skratt åt alla hon känner igen (hon går ju på en annan skola)

hmm.. Nu ska jag ta på mej mjukisbyxor sen ska jag gå!
Ha en trevligt kväll, för det ska jag ha - med min bästa vän.




together forever

tillsammans klara vi allt!

Fan, nu smsade hon mej att jag måste ha med mej en penna.. vad är det för nån kompis som är snål och inte lånar ut en liten sketen penna ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0