Promenad & snack

Hej!
Har precis ätit pannkakor :) innan det var jag ju ute och gick med Eddie  & Jullan, det var mysigt. Sen började det spöregna så vi satte oss utanför sofiakyrkan under taket och pratade om allt möjligt, sen gick Eddie hem och jag & Jullan satt kvar själva och snackade om t.ex kryssningen.. Vi planerade även om en liten återträffsfest för våran gamla klass, (som vi gick årskurs 3-6 med) det kommer bli skitbra! Ringde även prästen Bertil och fixade så att Jullan och Eddie också får vara 'assar', (det vill säga ta hand om de nya konfirmanderna) så nu blir det party på lägrerna! Första lägret är redan i november.

Nu ska jag gå och lägga mej och läsa i ungefär 20 minuter sen ska jag sova för jag börjar klockan åtta imon.


Kommentarer
Postat av: kossan becca

woow, återträff! kul! :D

2008-09-08 @ 23:33:41
URL: http://riuh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0