Sista inlägget för idag!

Jullan tvingade mej att skriva blogg så vad gör man, jag är en sån slaav...

Haha ne, hade faktiskt tänkt att skriva blogg så here we go :)

Har precis kollat på tv i några timmar. Kollade på scrubs och innan det på nån dokumentär om hon den där Berny Pålsson, skum tjej med röster i huvudet och har skurit sig och hållt på. Okej, det kanske inte är hennes fel men ändå.. Hon har även skrivit en bok. Som jag iiiiiiinte tänker läsa för jag orkar inte slösa massa tid på att vara ledsen och må dåligt för andras skull när jag istället kan glädja mej åt andra saker, som mej själv tillexempel. (Fan vad hemsk jag låtar men jag hoppas att ni förstår vad jag menar)

jag  & Jullan gick ju runt munksjön innan också, 2 dagar irad, inte illa pinkat huh?! ;) vi får klara oss med promenader (att gå i hyfsad takt bränner mer fett än att springa) innan vi börjar på gym efter nyår..  Efter vi hade gått så gick vi till hemmakväll och köpte lite godis och sen till hemköp och köpte bananer & powerking. Hahah, där brast allt.. Men det var väl våran belöning, antar jag. Vi är ju inte feta direkt :) Sen gick vi hem till henne och smälte choklad och banan och kollade på det nya programet "Färjan" på kanal 5, vi ska ju åka den båten när vi ska på kryssning, ååh längtar!!

Nu ska jag göra mej nattklar (borsta tänderna & tvätta bort mitt smink) och sen sova, börjar ju praoa imon. Fast iförsig börjar jag klockan fyra, men jag är trött så GOD NATT ! ♥

Ps. Glömde tyvärr kameran hemma idag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0