Skolkatalogen

Här sitter jag mätt & belåten och kollar på top model 4 samtidigt som jag lyssnar på en av världens just nu bästa låtar, justin timberlake - never again (jag la upp den i Mattias version i inlägget här under)

Ska snart plugga engelska. Sen ska jag och Elina gå till Harrys ju! Ikväll ska jag nog gå runt munksjön med Jullan :)

Just det! Vi fick skolkatalogen idag. Fast jag hade ju redan sett den hihi. Med tanke på att våran klass inte visste om att vi hade skolfoto blev vi rätt snygga ändå ;)


Klassen


Jag & Simon


Våran förtroendelärare, haha söt.



Så här såg jag ut idag:

Enkelt men snyggt ;)


Kommentarer
Postat av: zelita

snyggt =)

2008-09-29 @ 12:47:07
URL: http://justlikecandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0