Slapp kväll

Tjena.
Har precis tryckt i mej lite polly & en zooklubba. Det är det enda jag har gjort ikväll. Haha ne, jag har även ätit lite gott med pappa & Carro. Jag äter ju hela tiden.. Men det är ju fredag! Fredag hela veckan för mej då ;)

Ska gå och lägga mej hyffsat tidigt ikväll för jag ska träffa Jullan redan klockan 12 imon. Hon är ju hemma nu :D:D:D äntligen! Fast okej, det har gått jäkligt snabbt. Får se vad vi hittar på..

På kvällen ska jag hem till mamma för en kompis till mamma & en kompis till mej kommer hem till oss och ska äta (nääää?) och lite sådär. Det blir säkert kul =)

Nu ska jag gå och kolla på tv, vi hörs imöön.
Puss ♥



Detta fick jag av pappas fru innan idag. Haha en simpsons godis påse :D


Maaat! Bra bild det där... Ne inte så. Men ska önska mej en ny kamera i födelsedagspresent.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0