Snaaart helg

Fredag, gud va gött! =)

Har precis gjort toasts som jag sitter & knaprar på nu.  Måste gå till skolan klockan tjugo i nio, alltså snart. Efter skolan ska jag & brorsan ner till stan och köpa ett navelsmycke (äntligen) sen ska jag & Elina på stan och hitta något till henne som hon kan ha på sig ikväll, sen ska vi hem till henne.

Jag ställde larmet igår kväll på 07.00 och så vaknade jag i morse utav mej själv och såg att mobilen hade trillat ner på golvet och batteriet hade åkt ut, "Nejnejnej nu har jag försovit mej", tänkte jag. Men så satte jag på tvn och såg att klockan var 06.59, mhm mina skills är inte att leka med, haha. Min hjärna har ett inbyggt alarm, den vet när det är dags att vakna! ;D

Vi hörs nog senare.

Ha en bra dag :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0