Snart kommer dom..

"Gästerna" kommer när som.. Då ska vi äta lite mat (vad annars), sen efterrätt och typ spela spel ? Får se om jag är med på det eller om jag får andra planer :P

Sen ska jag försöka få dom att gå ut på krogen, hoppas jag lyckas.

De som kommer hit är de underbaraste människorna som finns! Så jävla roliga och sköna. En av dom heter Tony och han ringde mamma igår:

- " Vad blir det för mat imon? Jag är så jävla hungrig."

:D

Nä, nu ska jag gå, hörs seeeen! PUSS









Jag har inte sperma elr något annat vitt runt munnen.
Det blev nåt konstigt med kameran.
Bara så ni vet


Kommentarer
Postat av: Simon

Tjenare snygging! Foto imon?



Jag köpte godis.

2008-09-13 @ 23:51:46
URL: http://simonyounan.blogg.se/
Postat av: Sis

Guuuud vad du e fin gumman!!!!

puuuuuus

2008-09-14 @ 12:31:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0