Snyyyygg..

Hejhej, nyss hemkommen från Jullan :) vi kollade självklart på idol! Och drygade oss lite med hennes brosha ;P

alltså han den där anders i juryn är faktiskt snygg. Och sköönaste rösten! Låter som pappas kompis, ni vet han som bor i Stockholm ;) JEENKA !

Imon blir det skumdisco.. Hoppas jag.. Jullan vill helt plötsligt inte gå men jag har smsat Elina och frågat om jag får gå med dom men det tror jag går bra. =) Tyvärr är det bara för högstadiet och jag faller inte för killar i min ålder & yngre längre.. Men jag kan ju ha kul med tjejkompisarna och dansa järnet och hoppa runt i skummet, haha ;D

Vafaaaaaaan min msn funkar inte! Den har inte gjort det på hela dan, skitjobbigt. Min andra msn funkar men det är typ min 'hemliga' msn så där har jag inga kontakter :P jobbiigt...

aja, ska snart lägga mej i sängen och läsa Frida som mamma köpte hem till mej.. Många bloggare är med (mina förebilder just nu, hehe)

PUSS PÅ ER UNGAR !

;)

Skumdiscot i Jkpg för 2 år sen, då var det kul iallafall !

yeeeees, jag kom in på msn nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0