Söndag, men inte ledsen för det ;)

Hallååå ! :)
Kass uppdatering i know men shit the same.
Sitter & lyssnar (och kollar) på när emd sjöng alone på sommarkrysset, såå fint :)
Ska sminka mej snart och vid två ska jag, mamma, Thomas, Tony & Lotta gå och äta på chili thai, mums! Lite senare, typ vid halv sex ska jag och Jullan gå runt munksjön, det behövs!! Vid halv åtta ska vi åka till moster och kolla på hennes kattunge.

Imon är jag ledig för vi börjar ju praoa imon, kan ju berätta vårat schema, mitt & Elinas asså, vi ska praoa på Harrys.

Måndag: LEDIGA!
Tisdag, Onsdag & Torsdag: 16.00 - 22.00
Fredag & Lördag: 21.00 - 02.00

Haha chiiill ! Samma schema nästa vecka också.


Jag & Julia Palinkas hund Mille, haha den heter samma som min katt.


Hahaha !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0