Sorry

Sorry för dålig uppdatering idag, men har inte varit världens lyckligaste. Allt bara blev så jobbigt och allt hände på en gång. Men sånt är livet.

Vad har jag gjort idag då?
Hm, förutom skolan som inte var särskilt kul har jag inte gjort mycket. Somnade med huvudet på min hund och hennes tass om min arm, vaknade när jennie let me love you började på radion. Sen har jag kollat på c/o segermyhr och ätit glass. Och nu sitter jag här. Grannen håller på och såga och har sig så jag måste spela jättehög musik för inte störas av han..

Ska plugga lite snart :)


Hade gympa idag. Hade en ny gympalärare,
en kille på 24år som hade flyttit hit från Stockholm. Vilket pucko


hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0