Sov dags..

Nu har Eddie gått hem. Vi drack te och kollade på bridget jones 2 :) Bra var den! Gooooooosig. Måste sova strax, fast först ska jag läsa ur min älskade (ne, börjar bli lite trött på den nu) deckare.. Har inte kommit in i den riktigt än så det är väl bara att läsa på I guess! Ska va klar med den nästa vecka.

Imon så är det konfaträff.. Konfirmanderna + deras föräldrar kommer, och vi assar såklart. Klockan 19 - glöm inte!! Innan det ska jag & Eddie fika. Eftersom Jullan är på Kreta (LYLLOS HENNE!!!!!!!!!!!!) så får jag och Eddie gå på konfaträffen själva.

Nuuu väntar sängen, rix fm & boken. Sov så gott ♥


Eddiepeddo min lilla bögvän.. Haha nee förlåt, BI-VÄN !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0