Spöregn

Så, nu är idol slut ;P det var repris från i veckan. Har precis tvättat bort min ansiktsmask och ska upp snart och sätta mej i sängen med min bärbara dator och plugga lite. Har mjukiskläder på mej, men det tycker jag att jag borde få ha, vad fan ska man göra när regnet bara ööööser ner utanför fönstret? Mysväder helt enkelt!

Det blev ju som ni förstår ingen plåtning idag, vi får det det när vädret är lite bättre helt enkelt. Måste verkligen fixa min bloggdesign snart, den ser ju helt förjävlig ut, haha.

Har bestämt mej nu, följer med ut och äter vid klockan sex. Min syrra ville gärna att jag skulle följa med så varför inte liksom :) Tar med mej kameran så ni får se lite bilder sen när jag kommer hem!

Nu ska jag upp och plugga som sagt, hörs senare ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0