Städat

Hallllooooooooj !
Nu har jag precis dammsugit mitt rum =)
Innan det var jag & mamma på a6. Men du skulle ju åka till a6 med Jullan tänker säkert ni nu. Ja, det skulle jag. Men Jullan skulle till doktorn (p.g.a en hemlig sak, hon kanske inte vill att jag skriver det här men jag mobbar henne mohaha) så mamma följde med mej. Jag fick en skinnjacka av mamma, eller mer som en skinnimitation eftersom det inte är äkta skin. Och så köpte jag en sjal för mina egna pengar.

Nu ska jag bränna en skiva till kryssningen, man måste ju vara ute i god tid... ;)

Det verkar som jag har glömt saken man överför bilder med hos pappa så ni får vänta med bilder till inatt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0