Strax plugg..

Sitter och lyssnar på if I aint got you - Alicia Keys. Mycket vacker låt det där.

Snart ska jag tända några ljus, sätta på radion och plugga lite. Läsa ur min deckare +  börja skriva en egen deckare. Min hjärna är inte gjord för att skriva deckare så det kommer inte gå så jättebra.. Menmen!

Vid halv åtta-åtta kommer Eddie hit. Jag tror vi ska kolla på bridget Jones som är på 3an klockan 21.00 ! Mysigt..

En sak som jag kanske har sagt (?!) är att jag är förkyld! Bläää.. Bara jag inte blir sjuk nu. Känner mej hängig. Ont i halsen och förkyld kan jag vara men jag orkar verkligen inte feber. Men än så länge är det lugnt.. :)



Nova bet sönder massa galjar innan, haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0