Strax ut & käka !

Nu sitter jag hemma hos mamma och har fixat mej lite :) Ska snart ut och äta, vi blir 10 pers. Sen ska vi hit och fika, 'äta paj & dricka kaffe' - som mamma uttryckte sig ;P

Har fått hem en klänning från Forever21 som jag ska ha på kryssningen, jättefin! Men ni får vänta med och se den, hehe.. Jaa, vad mer.. Nä, men ni får ha en jättebra söndagkväll, pusspåer.



Jag&mamma (mamma e mkt beredd)
Jag hade  på mej den nya klänningen där, det är drf jag har målat rosa



Mamma fuskar när hon gör paj ;P


Så här ser jag ut nu
Linne: H&M
Jeans: Cheap Monday
Klackskor: Från syrran när hon var i Afrika
Hatt: Ullared (haha)


Vad jag gör med mina händer kan ingen veta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0