The perfect man

Håller på att kollar på "the perfect man" som började klockan 21.00 på 3an. En romantisk komedi med skådespelare som t.ex Hilary Duff =)

Pluggandet gick bra. Det blev bara so för jag hade visst glömt min tyska glosbok i skolan och sen fick jag lust att göra matteläxan men hittade inte matteboken fast jag nästan är säker på att jag packade upp den ur väskan.. Knasigt.

Sjukt varmt i mitt rum. Har ju massa tända ljus så det är inte så konstigt.. Men har öppnat fönstret så vi får hoppas att det snart blir lite svalare.

Nej, nu ska jag kolla vidare på filmen! Puss på er


En smart grej som jag gör, stryk under det viktigaste


Ludvig ringde under pluggandet.
Jag var tvungen att stryka över mitt ansikte här för
jag såg verkligen förjävlig ut, no makeup elr nåt ;P


Kommentarer
Postat av: emma

jag älskar de filmen ;Dha det så bra !

2008-09-06 @ 00:02:25
URL: http://eeemmaaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0