Torsdag

God morgon! Om ungefär 5 minuter kommer Simon och hämtar mej och då ska vi åka upp till stadsparken och ha gympa!

Jag orkade inte skriva igårkväll, var så sjukt trött när jag gick hem. Seriöst, jag skulle kunnat lägga mej på en bänk och somnat. Men som tur var gjorde jag inte det. Jag snackade i telefon med Ludvig Bäckström och kollade på tv, somnade väl runt halv tolv kanske.

By the way så var idol kul =) den nya juryn var jo goo. Han Andreas verkar ju leva ganska glassigt liv i LA... mmm, avundsjuk.

Just nu sitter jag här och kollar på the voice och tuggar på en godis, nyttig som jag är, haha! Har knappt nåt smink heller.. Eftersom jag ska ha gympa ;) men har med mitt smink så det lär ju bli lite mer sen.

Slutar 14.20 idag.. Min brorsa har sagt att vi ska ner till stan och köpa navelsmycke till mej.. Det var hans konfirmationspresent till mej. (några månader försent bara.. Haha) Men man vet aldrig hur det blir med det, får väl slänga iväg ett sms och påminna honom.

Nä, nu ska jag gå och borsta tänderna, pusspuss .


Vi fikade lite


Jullans lillasyster Lea, sööt =)


Jag dricker fanta och gör sista mattetalet

Kommentarer
Postat av: therese

Tyvärr verkar vi vara få som gör det =p

2008-09-04 @ 10:56:58
URL: http://tyttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0