Tv dags!

Nu sitter jag och knaprar lite choklad, åt nyss panpizza. Blir jag aldrig mätt kan man fråga sig? Ibland inte. Och nyttig är jag också :)

Ska strax gå och kolla på tv och äta choklad, discka sagt och gosa med min numera hårlösa lilla vän. Sen ska jag nog sova för jag börjar 8 imon, bläää. Det är det sämsta med skolan, att man börjar så jävla tidigt! Hade jag haft sovmorgon varje dag till tidigast 10 skulle allt gå såå mycket lättare. Men nu har jag ju inte sovmorgon så jag får göra det bästa av situationen (hallå, hur stavas det??) och gå upp den tiden jag ska och sen prestera det bästa jag kan. (och orkar... suck)

aja, lite pics:


myskläder! Jag ser ungefär lika mongo ut som Mille ;P


haha ser ju helt fuckat ut :P


Panpizza, saft & nöjesnytt (läste om när emd var här)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0