Klockan är över tre och jag är vaken.. Snaaaark..

Hej, japp, jag är vaken än. Inte så lätt att sova när man har 4 vuxna som har druckit lite för mycket  i samma lägenhet som man är i själv. Spelar musik gör dom också. Men vadå, dom måste ju också få roa sig, eller hur?! Även fast det känns jobbigt för mej att se dom så :P men dom har ju kul så..

Snackade nyss med brorsan i telefon. Det händer inte ofta att vi snackar allvar och han öppnar sitt hjärta för mej som han gjorde nyss. Men det händer. Nångång varje millenium. Nej jag skojar. Men han var väl lite trött/full antar jag. Saknar honom faktiskt. Men han kommer hit på måndag!

Måste nog sova snart för jag ska ju bli fotad imon.. Inte kul att se ut som en zoombie då..
Bilder från ikväll:


mat...
Typ varm smörgåstårta med smördeg? ah vet inte, morsan testade
något nytt recept, men det var gott!

Pia är en sån pussgurka ;P

Spelar spel,
jag fattade inget så jag lajjade bara runt,
kollade lite på extra extra, BlondinBella var med :)

Mille & jag

puss

Tony & hans  partytrick.. :P

Vattenpipa har vi hunnit med också..
Fan vad tjock jag ser ut där. Allvarligt asså?

Jag & Tonys tröja
Varje gång han ser mej säger han:
Bit inte på knappen!!!
Det gör jag inte? hahah


Jag & Lotta
Vad mycket rosa det blev i mitt ansikte på bilderna från ikväll :)

Nä, nu ska jag tillbaka till dom-som-kommer-skämmas-imon.. MOHAHA, vad jag ska retas imon när dom ligger och klagar med huvudvärk, mohahahahhahahaha!!

Kommentarer
Postat av: Ludvag

Alla älskar bullbakande Pia Laine <3

2008-09-15 @ 19:32:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0