Torsdagens skoldag avslutad ;)

Tjenixen !
Kollar på idol2005 och trycker i mej godis. Egentigen borde jag äta mat men jag är inte hungrig. Skolan gick snabbt idag! På håltimman gick jag, Elina, Gabbi, Simon, Ninni & Frida till preem och köpte godis. Känns som jag bara tjatar om godis hela tiden :P sån liten gris har jag blivit, haha! På sista lektionen, Dales (bästa lektionerna!!) så håller vi på och jobbar om hjärnan men så blev det inte idag. Vi snackade om sex istället ;) Dale sa att jag, adam, elina & simon skulle skriva alla könssjukdomar som fanns så vi gjorde det på tavlan, de sista 10 minutrarna av lektionen kollade vi faktiskt på en film om hjärnan.. Sen slutade vi =)

Fick skjuts av Simon hem, men först åkte vi och tankade.

Ikväll ska jag kolla på idol (2008 alltså) hos Jullan igen!


Siiiimon


Erkänn att jag är söt


Simon, Ninni, Frida, Elina & Gabbi


Simon: "Ninni torkar ju sig med hundralappar"
Ninni: "Men om du säger så kommer ju folk tro att jag har pengar men jag haar ju inte de!"
Jo det har du Ninni :P


Ninni & jag
Med denna bilden avslutar jag inlägget! Puss

Kommentarer
Postat av: Ninni :)

Haha haaaannaaaa ja har inga pengar! aaah du är fan as söt!:)

2008-09-07 @ 14:57:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0